7616

مهمترین نکات در اجاره تلویزیون شهری

مکان نصب تلویزیون شهری
داشتن یک مکان برجسته با یک تلویزیون کیفیت مناسب ،چندین مرتبه بهتر از داشتن یک تلویزیون برجسته با یک مکان مناسب است. موقعیت تلویزیون تاثیر بسزا و مستقیمی در تعداد مشتریان بالقوه شما دارد که می خواهند بر روی تلویزیون های شهری تبلیغ کنند.و مشتریان خود را جذب کنند. مهم ترین نکته این است که شهرهای پرجمعیت را فراموش نکنید ، و یا شهرهایی که موقعیت سیاسی یا مذهبی و یا تجاری دارند بهترین نقاط برای نصب تلویزیون های شهری هستند. این گونه شهرها از نوع بهترین شهرها برای نصب تلویزیون هستند. ولی در واقع مناطقی با جمعیت بالای ۱۰۰ هزار نفر نیز از لحاظ تردد و تعداد کسب و کار محلی بهترین گزینه برای نصب هستند.

تلویزیون را باید در مکانی بلند و قابل دید از یک خیابان طولانی و یا در یک چهار راه که از فاصله بسیار دور قابل دید باشد ، نصب کرد. حتما میدان از وجود چراغ راهنمایی بهره مند باشد به دلیل اینکه در مواقعی که چراغ قرمز می شود ، به رانندگان اجازه می دهد با کمال آرامش نظاره گر تبلیغات باشند . و همچنین عابران پیاده همیشه در هنگام عبور از خیابان ناخداگاه نظاره گر تبلیغات شما و جذابیت تلویزیون خواهند شد.نقشه های شهری را دنبال کنید ، پروژه های عمرانی را در نظر بگیرید ، شهرها همیشه در حال توسعه هستند. مکان های جدید فرصت های گرانبهایی که گاها به رایگان از کنار شما گذر خواهند کرد.مکان های جدید را از دست ندهید.

بازدیدکنندگان و بینندگان و مخاطبان تلویزیون های شهری
مسلما اولین مشتریان شما ، فعالان اقتصادی مناطق و یا کسب و کارهای اقتصادی ۱۰ تا ۱۵ کیلومتری تلویزیون شهری شما هستند.نگاهی به نقشه شهرها نقاطی را برای شما باز خواهد کرد که قبلا متوجه ان نبودید و به سادگی از کنار ان گذر کرده اید. بهترین شهرها را برای همسایگی تلویزیون شهری انتخاب کنید. تا دامنه مشتریان خود را گسترش دهید.مناطق صنعتی ، مناطق مذهبی ، اقتصادی ، بازاری ، سنتی ، ادارت ، بانک ها، ادارات پست، هتل ها، دانشگاه ها، ایستگاه های قطار و مترو، پارکینگ ها ،مکان های خاص و مراکز خرید بزرگ در فضای باز از جمله مهمترین همسایگان شما باید باشند.برای گرفتن بهترین و بیشترین تبلیغ در تلویزیون شهری باید ترافیک بسیار مناسبی را دارا باشید. برای کمترین ترافیک باید ۸۰۰ تا ۶۰۰ ماشین را در نظر بگیرید که برای یک ساعت از مکان تلویزیون شهری عبور می کنند. و یا ۱۵۰۰۰ هزار تا ۲۳۰۰۰ هزار نفر که روزانه از ان منطقه عبور می کنند.

مشخصات تلویزیون شهری
اکنون زمان آن رسیده است که به بررسی مشخصات تلویزیون شهری بپردازیم. در ابتدا لازم است ابعاد نمایشگر را تعیین کنیم. سخت است که ابعاد استانداردی برای تبلیغات روی صفحه تلویزیون های شهری تعریف شود.، اما به عنوان مرجع می توان گفت که در ایران شایع ترین ابعاد: ۳*۴ متری و یا ۳*۵ متری و یا ۶*۴ متری می باشند.از لحاظ زیبایی هر چه کشیده تر باشد،جذاب تر و از لحاظ تجربی بسیار مناسب تر و بزرگتر دیده خواهد شد. برای داشتن چیدمان دقیق تلویزیون شهری به مثال زیر توجه کنید.

تلویزیون شهری--اجاره یاب

تلویزیون شهری--اجاره یاب

رنگ های تلویزیون شهری
همانطور که احتمالا می دانید، بر روی نمایشگر هزاران ال ای دی وجود دارد . در سه رنگ قرمز ، سبز و آبی که یک گروه را به نام پیکسل تشکیل می دهند.تلویزیون شهری با وضوح بالا ،شما را به تجسم تصاویر با کیفیت بالاتر و واضح تر رهنمون می سازد. که برای مشتریان بسیار جذابتر خواهد بود.

********************************************

اگر با توجه به این مسائل به این نتیجه رسیدین که تلویزیون شهری اجاره کنید یا بخرید، قبل از هرجا، سری به سایت اجاره یاب صفحه اجاره تلویزیون شهری بزنین. این سایت با ایجاد امکان درج آگهی اجاره تلویزیون شهری، و مقایسه اون ها یه فرصت عالی برای تهیه تلویزیون شهری با قیمت مناسب فراهم کرده. امیدواریم از این طریق، به تلویزیونی که مدنظرتونه دست پیدا کنین.

⇐ به کانال تلگرام اجاره یاب بپیوندید(لطفاً ♥♥)

نویسنده مطلب: اجاره یاب

"اجاره یاب" سامانه جامع اجاره کالا و خدمات - http://ejarehyab.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *