%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d8%a7%d8%b5%d9%84%db%8c-1024x747

نقش تلویزیون‌های شهری در اثر بخشی تبلیغات

حتما در زندگی روزمره خود با تلویزیون‌های شهری در سطح شهر، سالن‌های کنفرانس، سالن‌های نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، ساختمان‌های تجاری و معابر عمومی روبه‌رو شده‌اید و ناخودآگاه نظرتان به تصاویر و محتوای در حال پخش توسط آن جلب شده است. مجموعه‌های تجاری، کمپانی‌ها، شرکت‌های خدماتی و … امروزه با اجاره‌ی تلویزیون‌های شهری تبلیغات و کالای خود را به گونه‌ای به نمایش میگذارند که توجه همگان را به خود جلب نماید. با توجه به نوع تبلیغات مدرن و دیجیتال امروزه تبلیغات را با بهره‌گیری از تلویزیون‌های شهری و اجاره تلویزیون‌های شهری به صورت چند صفحه نمایش، که تصویر هر یک تکمیل کننده تصویر دیگریست طراحی می‌نمایند که این امر توجه مخاطبان را بیش از پیش به تبلیغات و محتوای آن جلب می‌کند و از تاثیر بسزایی برخوردار هستند.

تلویزیون‌های شهری در تبلیغات بازار‌های آمریکا و کانادا

متخصصان بازاریابی و خبرگان تجارت و فروش با انجام مطالعات و تحقیقات خو، این متد را در دسته‌بندی اثربخش‌ترین متد‌های تبلیغات طبقه‌بندی نموده‌اند. از این رو بهره‌گیری از این متد تبلیغاتی یعنی اجاره تلوزیون‌های شهری و استفاده از تکنولوژی Multi-Screen در کشور کانادا و آمریکا سال‌های اخیر رشد چشم‌گیری داشته است. این رشد معادل ۵۰ درصد نسبت به ۳ سال قبل را نمایش می‌دهد و متخصصان تجارت رشد بهره‌گیری از این روش را تا ۳ سال آینده ۷۰ درصد اعلام نموده‌اند.

این گونه از تبلیغات و بهره‌گیری از تلویزیون‌های شهری در کانادا و امریکا از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. دلیل این اهمیت و این تاثیرگذاری را می‌توان بازار‌های پر رقابت آمریکا و کانادا بیان نمود، زیرا تمامی مجموعه‌های تجاری می‌کوشند تا در رتبه‌ی بالاتری از رقبای خود قرار گیرند.

طی اخرین مطالعات (Association of National Advertisers (ANA، پرس‌‌وجو‌های آنلاین و انجام نظرسنجی‌های متفاوت به این نیتجه رسیده‌اند که این متد می‌تواند تا ۳ سال دیگر رشدی معادل ۸۰ درصد را نیز داشته باشد و این کمپین چیزی بزرگتر از یک ایده ساده و پیش پا افتاده است و می‌تواند در سال‌های آینده تغییرات قابل ملاحظه‌ای را ایجاد کند.

پیشرفت با برنامه‌ریزی سنجیده

برنامه ریزی با توجه به استاندارد‌ها را می‌توان یکی از مهم ترین گام‌های موفقیت در این زمینه دانست. زیرا یک مجموعه تجاری و یا خدماتی تنها با برنامه‌ریزی و توجه به نتایج بدست آمده از دیگر فعالیت‌های تبلیغاتی خود، می‌تواند محتوای صحیح و مورد نظر مخاطبان را تهیه نموده و با اجاره تلویزیون‌های شهری آن‌ها را برای مخاطبان به نمایش در بیاورد. این امر می‌تواند بسیار اثر بخش باشد زیرا این مخاطبان هستند که با مشاهده‌ی چهره‌ی کاری شما شما را قضاوت نموده و تایید می‌کنند. این ایجاد اعتماد می‌تواند برای مجموعه بسیار مفید و سودآور باشد و اینگونه می‌توان با انتخاب روش‌های صحیح و انجام آنها به صورت اثر بخش پیشرفت و موفقیت مجموعه را رقم بزنیم.

اجاره تلویزیون شهری-اجاره یاب

آینده برای تبلیغات Multi-Screen با بهره‌گیری از تلویزیون‌های شهری

همانطور که می‌دانیم تبلیغات شرعی برای تغیر وضعیت فعلی یک مجموعه می‌باشد و ممکن است این تغییرات در چند ماه و یا حتی در چند سال خود را نشان دهند. اجاره تلویزیون‌های شهری و بهره‌گیری از آن‌ها در سال‌های آتی روش‌ها و متد‌های جدید تبلیغاتی را خلق خواهدکرد.

باتوجه به رشد تبلیغات دیجیتالی و ورود تبلیغات به تلویزیون‌های شهری، توجه مخاطبان بیش از پیش به این تبلغات می‌باشد و در زندگی روزمره‌ی خود، در هنگام رانندگی، صرف یک وعده غدایی در رستوران و غیره می‌توانند تنها با مشاهده تبلیغات مورد نظر را ببینند و از کالا و خدمات عرضه شده توسط کمپانی‌های متفاوت آگاه شوند. در سه سال گذشته آمار افرادی که اطلاعات تبلیغاتی خود را با تماشای تلوزیون و توجه به تلویزیون‌های شهری بدست می‌آورند. حدود ۶۱ درصد بوده است و پیش‌بینی‌های به گونه‌ای است که در حدود ۳ سال آینده این رقم به ۸۵ درصد افزایش میابد.

طبق تحقیقات و نظرسنجی‌های Association of National Advertisers درصد محبوبیت و اهمیت تبلیغات بر روی پلتفرم‌های مختلف از اکنون تا ۳ سال دیگر به شرح زیر می‌باشد؛

انواع سیستم‌ها————————————- اکنون ۳—————————————— سال بعد
تلویزین‌های خانگی————————————– ۸۴درصد ———————————————-۷۰ درصد
تلویزین‌های شهری————————————– ۶۱ درصد———————————————- ۸۵ درصد
رایانه‌های رومیزی—————————————– ۹۱ درصد———————————————— ۸۰ درصد
موبایل و تبلت ————————————————۸۰ درصد—————————————————– ۹۵ دصر

همانطور که ملاحظه می‌کنید، با افزایش موقعیت‌های شغلی افراد کمتر وقت خود را در خانه و روبه‌روی تلویزیون سپری می‌نماند، و در عوض با استفاده از گوشی های موبایل و تبلت‌‌ خود در مسیر محل کار، دانشگاه، مدرسه و غیره تبلیغات خود را به صورت دیجیتال و آنلاین مشاهده می‌نمایند و از کالای مورد نظر خود اطلاعاتی را کسب می‌کنند.

اجاره تلویزیون شهری--اجاره یاب

همچنین در فضای بیرون از منزل تلویزیون‌های شهری حضور دارند تا تبلیغات را برای مخاطبان نمایش دهند. امروزه نه تنها در خیابان‌ها بلکه در سالن‌های انتظار، سالن‌های نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها و غیره صفحه‌های نمایش وجود دارند که تبلیغات را بدون وقفه انتشار می‌دهند.

⇐ به کانال تلگرام اجاره یاب بپیوندید(لطفاً ♥♥)

نویسنده مطلب: اجاره یاب

"اجاره یاب" سامانه جامع اجاره کالا و خدمات - http://ejarehyab.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *