MTIzMQ2

چه مواردی را باید در قرارداد اجاره صندلی آرایشگاه رعایت نمائیم

هنگام قرار داد نوشتن در مورد اجاره صندلی آرایشگاه  موارد زیر را به دقت بررسی و در قرار داد ذکر نمائید:

۱- مدت زمان اجاره صندلی در قرارداد باید ذکر شود. به طور مثال باید مشخص شود که برای یک سال، دو سال و یا بیشتر این صندلی اجاره داده خواهد شد و در پایان این مدت چه کاری باید انجام شود.

۲- همچنین در قرارداد باید ذکر شود که در صورت دزدی و یا آسیب رساندن به سالن زیبایی و یا کارکنان آن چه برخوردی با فرد خاطی صورت خواهد گرفت.

۳- زمان کار کردن آن ها نیز باید مشخص شود و در قرارداد باید ذکر شود که آیا هر دو طرف آخر هفته هم کار می کنند یا خیر.

۴- در قرارداد باید ذکر شود که در صورت مسافرت رفتن و یا بیماری، مشتری هایشان چه باید بکنند و چه رفتاری باید با آن ها شود.

 

اجاره صندلی آرایشگاه(اجاره یاب)

 

۵- پرداخت مشتری ها به چه صورت باید باشد، مستقیم به خود آن ها و یا به صندوق سالن زیبایی

۶- آیا آن ها مسئول بازاریابی و جذب مشتری هستند یا خیر و در صورت جذب مشتری چه اتفاقی خواهد افتاد و مزایایی دریافت خواهند کرد یا خیر.

۷- چه کسی مواد اولیه و لازم برای کار آن ها را فراهم می کند. خود آن ها و یا صاحب سالن زیبایی

۸- آیا آن ها می توانند دستیار یا صندوق خود را داشته باشند یا خیر.

در آخر باید به این نکته توجه کرد که تصمیم گیری برای اجاره دادن صندلی با توجه به شرایط فعلی سالن زیبایی و فرد متقاضی اجاره صندلی باید صورت بگیرد و محاسن و معایب آن با توجه به مقتضیات زمان و مکان متفاوت است. مدیرسالن زیبایی باید با شناخت کامل از آرایشگر مستاجر چه از نظر مهارت کاری و چه از نظز اخلاقی و رفتاری دست به چنین اقدامی بزند و قبل از هر چیز اعتبار سالن زیبایی خود را در نظر بگیرید.

با تشکر از: رژ لب

 به کانال تلگرام اجاره یاب بپیوندید(لطفاً ♥♥)

نویسنده مطلب: اجاره یاب

"اجاره یاب" سامانه جامع اجاره کالا و خدمات - http://ejarehyab.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *