1ا

چگونه بازدیدکنندگان را به غرفه نمایشگاهی جذب کنیم؟

چنانچه قصد برپایی نمایشگاه تجاری را دارید و یا مایل به حضور در یک نمایشگاه تجاری هستید مسلماً پس از تصمیم گیری در خصوص تجهیزات نمایشگاهی مورد نیازتان ضروری است به چگونگی جذب بیشتر بازدیدکنندگان به غرفه خود بیاندیشید. علاوه بر نوع تجهیزات نمایشگاهی که بکار می‌برید راهکارهای دیگری نیز برای افزایش بازدیدکنندگان وجود دارد که برخی از آن مربوط به طراحی غرفه خواهد بود.

در ادامه به چند تکنیک جهت جذب بازدیدکنندگان از طریق طراحی غرفه‌های نمایشگاهی اشاره می‌کنیم:
غرفه عکس:

اکنون استفاده از غرفه‌های عکس در نمایشگاه‌ها بسیار متداول شده است. تهیه عکس و انتشار آنلاین آنها شروع خوبی است اما ضروری است تاحدودی آن را تبلیغ کنید تا تاثیرگذار باشند. چنانچه می‌خواهید میهمانانتان از نمایشگاهی که برگزار کرده‌اید لذت ببرند و آن را همواره به یاد داشته باشند بهتر است از یک سرویس غرفه عکس بهره ببرید. چنانچه به خاطر داشته باشید در مقاله پیشین در خصوص اهمیت تجهیزات نمایشگاهی ضروری برای برپایی نمایشگاه های موفق تجاری صحبت نمودیم باید بگوییم غرفه عکس یکی از همان ایده‌های طراحی غرفه است که برای جذب بازدیدکننده نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

اجرای یک بازی برای بازدیدکنندگان:

اجاره تجهیزات نمایشگاهی(اجاره یاب)

زمانی که شما با عبارت “تبلیغات نمایشگاه تجاری” مواجه می‌شوید چه چیزی به ذهنتان می‌رسد؟ اکثر مردم تبلیغات نمایشگاه تجاری را با جوایز و یا جنس‌های با تخفیف زیاد همچون فنجان‌های رایگان, خودکار و یا سایر اقلام مشابه شرکت مرتبط می‌دانند. همانطور که می‌دانید عرضه کالاهایی با لوگوی شرکت شما راه حل مناسبی برای مشارکت مردم در نمایشگاه تجاری شما نخواهد بود. با این راهکار مردم صرفاً برای دریافت جوایز رایگان خود از غرفه شما بازدید کرده و پس از دریافت آن بدون هیچ نتیجه مثبتی برای شما غرفه را ترک می‌کنند. یکی از راه های بسیار موثرتر برای جذب بیشتر بازدیدکننده به غرفه نمایشگاهی شما و ایجاد مشتریان راغب به خرید اجرای یک مسابقه خواهد بود. اجرای قرعه کشی و آزمون‌های کوچک به ترغیب بازدیدکنندگان به سوی غرفه شما کمک می‌کند.

خدمات مشتری:

ضرورت ارائه خدمات مشتری در نمایشگاه‌ها بر کسی پوشیده نیست و اینکه تجهیزات نمایشگاهی چقدر در این مورد به شما کمک خواهند کرد نکته‌ای است که بررسی آن خالی از لطف نخواهد بود. تعداد معدودی از نمایشگاه‌ها در رسانه‌های اجتماعی خدمات مشتری ارائه می‌نمایند. ارائه خدمات مشتری یک راهکار فوق‌العاده برای کمک به بازدیدکنندگان یک رویداد خواهد بود. ارائه اطلاعات کاربردی چون وجود یا عدم وجود وای فای, خدمات مرتبط با نمایشگاه , برنامه‌های آموزشی و غیره در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند برای بازدیدکنندگان سودمند باشد و همین مسئله می‌تواند به جذب بیشتر بازدید‌کنندگان به غرفه شما کمک نماید. ارائه این خدمات به مشتریان تنها با به کارگیری از تجهیزات نمایشگاهی مدرن و با کیفیت قابل اجرا خواهد بود.

نمونه محصولات:

غرفه(اجاره یاب)

توزیع و پخش تعداد معدودی از محصولات و خدمات‌تان در نمایشگاه یکی از تاکتیک‌های بسیار متداول در جذب بازدیدکنندگان به غرفه‌های نمایشگاهی محسوب می‌شود. پس از آنکه شخصاً با مشتریان خود ملاقات نمودید، فراهم کردن شرایطی برای آنها جهت لمس محصولات‌تان و دیدن آنها از نزدیک رویکرد خوبی محسوب می‌شود. یکی از محرک‌های برجسته در جذب افراد بیشتر به سوی غرفه شما ارائه نمونه محصولات به افرادی است که موافق برند و یا محصولات شما هستند. شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات نمایشگاهی مناسب نظیر تلویزیون‌های شهری در ابعاد کوچکتر، کانترهای کوچک و حتی استندهای تبلیغاتی می‌توانید توجه بیشتری از بازدیدکنندگان را جلی نمایید. عرضه محصولات نه تنها یک رویکرد تبلیغاتی برای برند شما محسوب می‌شود بلکه در جذب بازدیدکنندگان نیز بی‌تاثیر نخواهد بود.

معرفی و عرضه محصولات جدید:

یکی دیگر از رویکردهای جذب بازدیدکنندگان به غرفه های نمایشگاهی معرفی و عرضه محصولات جدید در نمایشگاه می‌باشد. نمایشگاه‌های تجاری فرصت فوق العاده‌ای برای اطلاع و عرضه محصولات جدید محسوب می‌شوند. همه ما اعتقاد داریم که یکی از مهم‌ترین دلایل شرکت افراد در نمایشگاه‌های مختلف تجاری آگاهی از جدیدترین محصولات و خدمات در صنعت‌های گوناگون می‌باشد. طراحی غرفه‌ با ویژگی‌های خاص می‌تواند در جهت جذب بازدید کننده، بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین ارائه یک خبر داغ داخلی و سازمانی یکی از بهترین راهکارهای جلب توجه مشتریان و حتی مشتریان احتمالی به خود خواهد بود.

غرفه نمایشگاهی(اجاره یاب)
در نتیجه جذب بازدیدکنندگان از طریق طراحی غرفه‌های نمایشگاهی، کار آسانی نخواهد بود. این کار مستلزم خلاقیت، ارتباطات هوشمند و آگاهی از فناوری می‌باشد. از سوی دیگر باید گفت تاکتیک‌های ارائه شده در مقاله حاضر قطعاً برای آن دسته از متخصصین رویداد که مایل به کمک به غرفه داران خود هستند راهگشا خواهد بود.

⇐ به کانال تلگرام اجاره یاب بپیوندید(لطفاً ♥♥)

نویسنده مطلب: اجاره یاب

"اجاره یاب" سامانه جامع اجاره کالا و خدمات - http://ejarehyab.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *