maghale-14

کارهایی که باید قبل از شروع نمایشگاه در غرفه ی خود انجام دهیم

در نمایشگاه‌ها غرفه‌های بسیار زیادی وجود دارند که مسئولان و صاحبان آن کمپانی تولید کالا و یا شرکت‌های خدماتی می‌باشند که هر یک برای تحقق اهداف و نتایج مورد نظر خود و دایر نمودن غرفه از اصول غرفه سازی به صورت استاندارد بهره‌گیری می‌نمایند و محصولات و خدمات قابل ارائه خود را برای بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها به نمایش در می‌آورند.

همانطور که میدانیم پس از طراحی و اجرای غرفه‌ای نمایشگاهی به سبک استاندارد، مارکتینگ و تبلیغات از اساسی‌ترین بخش‌های ایجاد موفقیت در زمینه‌ غرفه‌های نمایشگاهی می‌باشد. که مسئولان و مالکان نام‌های تجاری هر غرفه می‌کوشند تا به بهترین نحو تبلیغات خود را در سطح نمایشگاه و یا خارج از این فضا انتشار دهند تا علاوه بر بازدیدکنندگان حاضر در مجموعه، افراد دیگری که موفق به حضور و شرکت در نمایشگاه نشده‌اند را نیز با محصولات و خدمات خود آشنا سازند.

تجهیزات غرفه نمایشگاهی -- اجاره یاب

تبلیغات پیش از طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی

تبلیغات وسیله‌ایست که شما را به افراد، مخاطبان و بازدیدکنندگان معرفی میکند و کالا و خدمات شمارا به نمایش میگذارد. افرادی بر این باورند که امر تبلیغات می‌بایست پس از غرفه سازی و در زمانی که تمام امور اولیه انجام شده است و نمایشگاه در حال برگزاریست میتواند سیلی از بازدیدکنندگان را به سمت غرفه‌ی خود هدایت کند. امر تبلیغات پس از طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی، میتواند بسیار مفید و اثر بخش باشد، اما اگر قبل از ایجاد غرفه و فرا رسیدن تاریخ افتتاح نمایشگاه مخاطبان را به محصولات و خدمات خود آشنا نماییم و به آنها وعده شرکت در نمایشگاهی که قرار است در آن غرفه‌ای را دایر نماییم را بدهیم، چه تاثیرات را خواهد داشت و چه تغییراتی را اعمال خواهمد نمود؟

در ادامه در رابطه با ایجاد تبلیغات و پروموت محصولات و خدمات پیش از طراحی غرفه، به موارد اساسی اشاره خواهیم نمود، که با در دستور کار قرار دادن این موارد میتوانید موفقیت پیش‌بینی نشده‌ای را تجربه نماید و به نتایج مطلوب خود دست یابید.

در ابتدا مخاطبان خود را بشناسید
دو دسته از مخاطبین هستند که در تبلیغات پیش از نمایشگاه می‌بایست مورد توجه قرار گیرند و به آنها اطلاع رسانی‌های لازم انجام شود. نخستین دسته افرادی هستند که همواره از مشتریان شما بوده و کالا و خدمات قابل ارائه‌ی شما را می‌شناسند و ایمیل‌های شما را دنبال نموده و با برند تجاری شما آشنایی کامل دارند. شما می‌توانید با ارسال ایمل‌هایی در قالب دعوت‌نامه این مشتریان را به یک مشارکت دعوت نمایید. توجه داشته باشید، شرکت نمودن دسته نخست در نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ی شما ضروری نیست و شما صرفا به آنها از حضور خود در نمایشگاه اطلاع داده‌اید.

دسته‌ی دوم که میتواند سرنوشت و تنایج یک غرفه در یک دوره ی نمایشگاهی را رقم زند، افرادی هستند که در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند که ممکن است با شما آشنایی درستی نداشته باشند. این دسته از افراد را میتواند پس از غرفه سازی با تبلیغات داخل نمایشگاهی از قبیل؛ بروشور، تراکت، تبلیغات دیجیتال و غیره و قبل از طراحی و اجرای غرفه‌های نمایشگاهی با فراخوان های اینترنتی، سامانه‌های پیامکی، ایمیل‌های تبلیغاتی و یا پست‌های شبکه‌های اجتماعی از وجود نمایشگاه و حضور غرفه‌ی خود مطلع ساخت.

در گام دوم میتوانید یک کمپینگ و مجموعه شامل مشتریان ثابت و کسانی که ا شما آشنایی دارند و افرادی که یش از آشنایی اولیه، مایل به کسب اطلاعات در رابطه با خدمات و یا محصولات شما هستند، را تشکیل دهید.
شما میتوانید با ایجاد این کمپین به صورت حضوری و فیزیکی و یا به صورت آنلاین و مجازی تبلیغات خود را با علاقه‌مندان به زمینه‌ی فعالیتتان، به اشتراک گذاشته و از نتایج و بازخورد‌های مثبت آنها نهایت استفاده را ببرید.

برای مثال ایجاد حساب کاربری در صفحه‌ی شبکه‌های اجتماعی میتواند بسیار مفید واقع شده و اثر بخشی خود را نشان دهد. در ادامه چند نمونه از فعالیت‌های تبلیغاتی دیجیتال و آنلاین که پیش از طراحی غرفه می‌بایست با آنها پرداخته شود را یکدیگر مرور خواهیم نمود.

طراحی تبلیغات دیجیتال از قبیل ویدئو و تصاویر
در ابتدا می‌بایست پوستر‌ها و تصاویر گرافیکی و جذابی از تاریخ شروع نمایشگاه و اطلاعات در رابطه با برند تجاری غرفه‌ی خود و اطلاعاتی در رابطه با محصولات و کالال‌های در اختیار، تیهه نمایید و اولین پست خود را با این عنوان بر روی شبکه های اجتماعی قرار دهید تا توجه افراد و مخاطبان با دیدن این تصاویر به اهداف شما جلب شود.

ارسال ایمیل‌ها با اعضای کمپین و مجموعه‌ی خود
این امر می‌تواند تاثیر بیشتری نسبت به مورد بالا یعنی ارسال ایمیل‌های تصادفی به همراه داشته باشد. زیرا شما با این امر افرادی که مطمئن هستید از طرفداران شما می‌باشند را برای اطلاع‌رسانی انتتخاب نموده‌اید. در این مورد مطمئن باشید که افراد مجموعه شما دوستان و نزدیکان خود را نیز به این کمپین دعوت می‌نمایند و امور اطلاع رسانی به صورت گسترده‌تر توسط افراد کمپین شما انجام می‌شود.

تجهیزات غرفه -- اجاره یاب

ایجاد تیم فروش
انتخاب نیرو‌های فروش، تبلیغات و پروموت از افراد حاضر در مجموعه و یا کمپین میتواند بسیار اثر بخش بوده و شرکت یا کمپانی را برای رسیدن به اهداف خود یاری نماید. این افراد می‌کوشند تا خدمات و محصولات شما که از درجه‌ی کیفی مناسبی برخوردار است را به خانواده، دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند. طولی نمکشد که برند تجاری شما از برند‌های معروف و پرطرفدار آن نمایشگاه میشود.

⇐ به کانال تلگرام اجاره یاب بپیوندید(لطفاً ♥♥)

نویسنده مطلب: اجاره یاب

"اجاره یاب" سامانه جامع اجاره کالا و خدمات - http://ejarehyab.ir

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *